הקניון החברתי הראשון

הקניון החברתי הראשון הוא פלטפורמה שמסייעת לעסקים חברתיים ועמותות שיש להם מוצרים ושירותיים סופר איכותיים, להיחשף ו"לקבל הזדמנות" בחברות עסקיות גדולות. החברות הללו מחפשות את האפשרות לרכוש מתנות וציוד מארגונים שיש להם ערך מוסף - אבל שני הצדדים מדברים בשפה שונה, נמצאים בפורומים שונים ומתקשים לתקשר.
הקניון החברתי הראשון מציע לעסקים חברתיים ועמותות חשיפה, שיווק וכל המעטפת שנדרשת כך שכל מה שהם צריכים לעשות זה לספק את הסחורה לאחר סגירת העסקה. הדבר חוסך מהם עלויות משמעותיות ומגדיל מאוד את פוטנציאל ההכנסות שלהם.
עבור הארגונים העסקיים הקניון מהווה one stop shop למגוון עצום של מוצרים ושירותים, והכל תוך ניהול הקשר עם אדם אחד בלבד ולא עם ארגונים רבים ושונים.

הקניון החברתי הראשון מאפשר גם לאנשים פרטיים לבצע קניה חברתית ולרכוש מוצרים איכותיים שיש להם ערך מוסף.
בעיננו - הקניון הוא פלטפורמה לשינוי תודעתי רחב ועמוק בחברה הישראלית ולשינוי כלכלי משמעותי בעולם החברתי -
עולם המתנות ותווי השי שרוכשים ארגונים עסקיים עבור עובדיהם מגלגל 2.2 מיליארד ש"ח בשנה. אם נצליח להסיט אפילו חלק קטן מכך לעולם החברתי - האימפקט לכך יהיה עצום - ויאפשר לארגונים שמספקים תעסוקה לאוכלוסיות מודרות, לארגונים המקדמים מטרות של סחר הוגן, העצמת נשים, סיוע לבני נוער בסיכון, קידום נושאים סביבתיים ועוד, לממש בצורה טובה הרבה יותר את מטרותיהם.

הקניון החברתי הראשון הוקם על ידי, בשיתוף עם מינגה - הזירה לעסקים חברתיים, והושק בספטמבר האחרון. למרות שזהו מיזם בתחילת דרכו ורבות מההנחות שלנו התבררו כלא מדויקות, הצלחנו לייצר עשייה משמעותית בטווח של 10 חודשים. במקביל אנו פועלים במרץ להבין טוב יותר את רצונות השוק, ואנו מרגישים כי כעת אנחנו מוכנים לקפיצת מדרגה - לאחר שהבנו טוב יותר מה מתאים ונדרש - בפרט בפניה לארגונים העסקיים, שרוצים לקבל מענה תפור אישית ומקסימום איכות במינימום מחיר.
הדבר דורש מאיתנו הרבה התאמות - ובשל כך אנו פונים אליכם :)

Financiado pelo capítulo Tel Aviv - קרן בקטנה (January 2015)